عصبانیم

این گردن درد ما خیال خوب شدن نداره

خیلی داره اذیتم میکنه

نمیدونم باید چکارش کنم

امروز حتما زنگ میزنم برای ماساژ وقت می گیرم

فردا صبح هم باید برم برای انجام آزمایشم

از اینکه بدون صبحانه از خونه برم بیرون متنفرم!!

ولی خب چاره نیست

بیمه تکمیلی ندارم که هزینه آزمایش رو به من بده!!

دیروز رو موندم خونه و استراحت کردم

ولی هیچ نتیجه ای نداشت و درد گردنم یک ذره خوب نشده

امروز دیگه باید می اومدم از خونه بیرون و به کارهام تو دانشگاه سر رو سامون میدادم

صبح تا عصر رو دیروز تو خونه بودم و عصر مستر اومد رفتیم یکم برای خونه خرید کردیم

و نزدیک هشت بود که مستر رفت

قبلش کلی زنگ زدیم این ور اونور که یکی بیاد این دستگاه رو نصب کنه

و همه گفته بودن که باشه میایم ولی تایمی که منتظرشون بودیم کسی پیداش نمیشد!!

مامان زنگ زدن به خانوم عمو  و ی شماره بهمون دادن

و اقاهه یک ساعت بعد با تجهیزات کامل اومد دستگاه رو نصب کرد و رفت

حدود دوساعت طول کشید تا بره پشت بام و سیم رو از پنجره رد کنه که برسه به تی وی

من این دوساعت رو اتاق موندم و بیرون نیومدم

گوشی مستر هم تو این دوساعت هی زنگ می خورد!!

گاهی جواب میداد و گاهی هم سایلنت می کرد

جواب های مستر هم همش نه!! تموم نشده بود

حدس زدم ماشین دست خواهرش باشه و به مستر زنگ میزنه که جایی برن

چون خواهر مستر اصلا این مدلی نیست که یک ساعت صبر کنه تا کار مستر تموم بشه و مستر رو برسونه تا خونه

ی بار هم که زنگ زد مستر بهش گفت تو برو من خودم میام فعلا اینجا کار دارم

برام عجیب بود که خواهر مستر چرا انقدر اصرار داره مستر رو همراه خودش ببره

حدسم این بود که اون دوستش!! همراهش باشه

یادتون هست ی بار پارسال مستر و خواهرش و دسوت خواهرش رفتن جایی

بعد دوست مستر فکر کرده بود

دوست خواهر مستر !! زن مستر هست؟

منظورم همون دوسته

اسمش رو میذارم سحر!!

این سحر خانوم دوست صمیمی خواهر مستر هست

چند روز پیش با گوشی مستر ی عکس انداخته بودم و می خواستم به گوشی خودم ارسالش کنم

تلگرام این شکلی هست که موقع ارسال  فایل ی لیست از اخرین مخاطب هایی که براشون چیزی ارسال کردی

یا فایلی برات فرستادن رو نشون میده

دیدم این سحر خانوم تو اون لیسته

نگاه کردم دیدم کلی پیام داده برای مستر!!

اونم چرت و پرت

سلام خوبی؟ من تازه رسیدم اصفهان ...

بعد مستر زیر  اون هم پیام نوشته بود سلام

فکر کنم داری اشتباه پیام میدی!!

سحر : وای مستر تویی!!

اره ببخشید اشتباه فرستادم و ... کلی حرف دیگه

مستر ی شکل خنده براش فرستاده بود

چطور ممکنه وقتی تلگرام مستر همراه با عکسش هست!!

یکی پیام اشتباهی ارسال کنه؟؟؟؟؟؟

همچین چیزی امکان داره؟؟؟؟

اونم نه یک کلمه چند خط حرف!!

این رو تا اینجا داشته باشید

دیشب وقتی اقاهه نصاب رفت

به مستر گفتم چرا گوشیت انقدر زنگ میخوره؟

گفت خواهرمه با دوستش

من میخواستم بیام اینجا ماشین رو میخواستن

من رو رسوندن و خودشون رفتن ی چرخی بزنن

حالا هم هی زنگ میزنن که مستر کجایی

بیا بریم ی دور بزنیم!!

یعنی خواهر مستر یک ذره شعور نداره

نمیدونم هدفش از این کارها چیه!!

داشتم با مستر حرف میزدم

که دوباره گوشیش زنگ خورد و گفت سپید من برم

اینا خیلی وقته منتظر من هستن

و همین طور سرش رو انداخت پایین که بره

منم بهش گفتم مستر دارم با تو حرف میزنم

برگشت که خداحافظی کنه

منم اصلا محلش ندادم و رفتم تو اتاق!!

خیلی خیلی عصبانیم

اولا اگه جایی میخوان برن باید من همراه مستر باشم

خواهر مستر به هیچ عنوان حق نداره تفریح با حضور دوستش برنامه ریزی کنه

لازم باشه زنگ میزنم به پدر مستر و میگم مواظب کارهای دخترت باش

چرا دوازه شب میاد دم خونه ما که مستر رو ببره تفریح!!

مستر متاهله و اگه بخواد بیرون بره باید با اطلاع من و با حضور من باشه!!

البته هنوز نمیدونم مستر همراهشون بیرون رفته

یا اینکه از خونه ما مستقیم رفتن خونه خودشون!!



نظرات 13 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 03:49

سپید جان
ب بهترین و کم درددسر ترین روشی ک میدونی ، دم خواهره رو بچین . اصلا کارای احمقانه اش توجیح نداره و دوستش هم کاملا مشخصه کرم داره !

کار زیادی بخاطر نوع فرهنگش از دستم بر نمیاد که بخوام انجام بدم
البته به موقع حالش رو سر جاش میارم

NeMo پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 00:20 http://nemo40.blog.ir

دخترای معلوم الحال و مجهول الفاز هم داریم گویا....
خدا خودش شفا بده و به راه راست هدایتشون کنه
خدا خودش رحم کنه به زنای متاهل به خدا دخترا هار شدن همه اش پی مردای متاهلن عوضیا

خدا به این جور دخترا رحم کنه نه به ما

مه سو چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 23:22

واییی حتما پیگیریش کن...چه معنی میده آخه؟خیلی توهین آمیزه این رقتار

امروز با مستر حرف زدم

من اصلا خواهر مستر رو خیلی وقته آدم حساب نمی کنم

اذر چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 22:28 http://azar1394.blogfa.com

یعنی چی
این چکاری؟

گربه رو شناختی آذر؟؟؟

Haa چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 15:25

این دختر نمیخواد سر به راه بشه؟؟؟ سپیده جان به نظرم سکوت کافیه معذرت میخوام‌ولی مستر باید قاطعانه این درخواستو رد میکرد

عقل نداره
اصلا انگار نه انگار این دختر بچه این پدر و مادره
ذره ای محبت یا توجه دربافت نمی کنه
البته که مقصر خودشه
بابای مستر همیشه میگه این بره خونه هر مردی فردا برش می گردونن!!!
بابای مستر میگه هر کس بیاد خواستگاری با پسره شرط میکنم که دختر رو نباید برگردونی!!!
مستر چند بار گفت کار دارم و شما برید من خودم میرم خونه
هنوز نمیدونم بعد رفتنش چه اتفاقی افتاده

فتانه چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 15:03 http://fattaneh69.blogsky.com

وااای چقدر بعضیا بیشعورن...یعنی از حد گذروندن....

آره از حد گذرونده

ریحانه چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 13:40

سلام سپیده جون
بنظر من این خواهر نبودن و نداشتنش خیلی خیلیییییییییی مفید تره
این رسماً دیوانس همه آرزوشونو داداششون خوشبخت باشه این داره گند میزنه به زندگی داداشش.
فقط میتونم بگم خدا به هر جفتتون صبر بده

سلام عزیزم
صبر هم حدی داره آخه

تارا چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 12:46

ببین سپیده جان گاهی واکنش مستقیم باعث عذاب داىم میشه! یعنی خانواده مستر و خواهرش بدونن تو رو این مساله حساسی داىم مستقیم و غیر مستقیم اذیتت می کنند. خیلی راحت به دختره پیغام میدادی عجیبه هنوز یاد نگرفتی دور مرد متاهل موس موس نکنی و پیام عمدی ارسال نکنی. همین یک پیام براش کافی بود تا حدش رو بدونه و به خواهر مستر بگه تا خودش رو جمع کنه

از نظر خانواده مستر این موضوع هیچ نکته منفی نداره
یعنی مادر مستر حتی به دخترش نمیگه تا این موقع شب کجا بودی و کجا رفته بودی
از نظر اونا ی بیرون رفتن ساده سه نفره بوده
و اعتراض من نشون از بدبینی هست!!!

سارا میم چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 12:18 http://www.sara1373h.blog.ir

وااای خدا این دختره چشه ? همه خوشبختی داداششون رو میخان این با این کارهاش دییقا عکسشو عمل میکنه
بنظر منکه یه فکر اساسی برا این خاهره بکن

واقعا نمیدونم چه نقشه ای داره
من خیلی خیلی کم در ارتباط هستم با خواهر مستر
نمیدونم داره چکار میکنه با اون دوست عقب موندش

غ‌ـزل چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 11:36 http://life-time.blogsky.com/

واقعا که چه پست می شن آدما یه وقتایی

مستر باید اون بلاک کنه یعنی چی که اینقدر پر روعه

لازم باشه خودم بی سر و صدا بلاکش میکنم

عسل چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 11:27

حق داری عصبانی باشی. هر دختری عصبانی میشه. اما قبل از هر عکس العملی کاملا مطمئن شو که جریان چی بوده. گاهی اوقات آدم بدهکارم میشه این جور مواقع...یه چیز دیگه که میخوام یه ذره از عصبانیتت و نارحتیت کم کنه اینه که مستر مرد قابل اعتمادیه.کسی که انقد مومنه نمیتونه زود گول بخوره...سعی کن به خودت آرامش بدی که حالت بد نشه. خیلی از این دردهای گردن و اینا، عصبی هستن. هیچی تو دنیا، تاکید میکنم هیچی و هیچ کس در دنیا، اندازه جون خودت و سلامتیت ارزش نداره

مشکلم با مستر نیست که اگه بود بعد دیدن پیام ها تو تلگرام به روی مستر می آوردم
هر چند مستر هم بجز اینکه نوشته بود داری اشتباه پیام میدی هیچ حرف دیگه ای نزده بود
مشکلم با خواهر مستر هست
که همش میخواد طوری وانمود کنه انگار چیزی بین مستر و دوستش هست
هیچ واکنشی تا این لحظه نشون ندادم و آروم بودم
باور کن سخته بدونی یکی عمدا داره پاش رو از حد خودش بیشتر میذاره و بخوای سکوت کنی:

محدثه چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 10:47

شما احتمالا متوجه نشدین اما من تا الان توی کامنت هام همش سعی می کردم یه طوری کارهای خانواده مستر رو توجیح کنم ولی واقعا توی این یکی کار خواهرش موندم
انگار دختره دقیقا اصل زندگی تون رو نشانه گیری کرده.
به خدا توی خیلی صبور هستی دختر.

راستش چیزی از صبر و تحملم مقابل این ها باقی نمونده

محدثه چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 10:40

راستش سپیده جان
من هرچی خواستم این ماجرا رو از دید مثبت یا حداقل بی غرض از سمت خواهر مستر ببینم، نتونستم.
هرچی فکر می کنم می بینم که این دختر شاید بدش نمی اد که یه مشکل اساسی بندازه توی زندگی تون.
مواظب زندگی ات باش عزیزم.

منم هیچ نکته مثبتی توش ندیدم
خواهر مستر واقعا دوست داره ناراحتی ایجاد کنه بین من و مستر
این رو مطمئنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.