JUST PIC

 

 سلام شب همگی بخیر دوستان

این پست رو میخوام فقط عکس بذارم

ی مدته پست های عکس دار نذاشتم حسابی دلم عکس میخواد

البته که عکس های امشب چندان چنگی به دل نمیزنه ولی خوب فعلا بپذیرید از من


عکس اول از کاکتوس هایی هست که هفته قبل درست کردم ولی نرسیدم

اینجا عکس بذارم

این هم از ی نمایه دیگه



و اما این گلدون های خوشگلم رو برای اتاقم گرفتم

که گل های خوشگل بکارم توش و بزرگ بشن هر روز جلو چشمم

البته فعلا این گل ها رو چون بی خانمان بودن کاشتم داخلشون

و هنوز گل مناسبی که دلم بخواد هر روز جلو چشمم باشه رو پیدا نکردم



اون وسطی بند کفشی هست

بی نهایت خوشگل میشه بعد یک سال


این از کاکتوس ها!!


ما تو کلاس زبان ی کتاب جدید رو شروع کردیم

البته ما چند تا کتاب رو کار می کنیم

ولی خوب فعلا ی کتاب رو تازه گرفتم برای بخش صحبت کردنه زبان

اگه کسی دوست داشت می تونه تهیه کنه و حتی خود خوان کار کنه

 


در کنارش این دو تا کتاب رو هم خریدم



این عکس ها رو سر کلاس زا کتاب های استادم انداختم

و به همین خاطر کهنه هستن

کتاب دوم برای یادگیری لغات رشته های مختلف مفیده که تو تافل زیاد میاد

این هم از کتاب ها


ی عکس هم بذارم از برنامه ریزی های این مدتم

برنامه هفته هفدهم:


هفته سختی بود و به سختی کارهام رو تا جایی که توان داشتم جلو بردم


برنامه هفته هجدهم:

با این تفاوت که این بار پشت صحنه دفترچه رو هم عکس گرفتم

همیشه از صفحه اصلی برنامه ریزیم عکس میذاشتم و اما ی صفحه دیگه هم هست

که همیشه انگیزه ها و دغدغه هام رو اونجا می نویسم

جدیدا بیشتر می نویسم تو این صفحه و حتی جا کم میارم

نظرات 13 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 23:08

قربونت عزیزم تو که خودت ماهی همه چیز رو به اشتراک میذاری وپر از انگیزه وخوبی هستم موفق باشی عزیزم

خواهش میکنم کاری نکردم

فرشته چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 18:07

وای سپی جون چه دفتر خوشگلی
این برنامه ریزی رو بهش بولت ژورنال میگنند تو نت سرچ کنید خیلی مطالب وعکس وفیلم هست چون دیدم پرسیدی دیده بودم گفتم عزیزم

چقدر عالی
مرسی که اسمش رو گفتی
حتما سرچ می کنم فرشته جان
دوستای خوب داشته باشی همینه دیگه

***شیرین*** سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 14:02

سلام...
وای عکسا خیلی هم خوبن، چنگ به دل ما زدن
چه کاکتوسای خوشگلی
این برنامه ریزی ک رنگ میکنن، یه اسم خاصی داره که الان یادم رفته اونم تو برنامه م بوده سر فرصت تحقیق کنم ببینم چطوریه ... اما الانم ک وقتم ازاده اسمش یادم نیست اسمشو میدونین؟

سلام عزیزم
چشمات قشنگ می بینن

منم ی چیزهایی شنیدم ولی اسم نه
شیرین بانو بیا این بار برای دل خودم و خودت سرچ کن
به من هم نتیجش رو بگو

Baran سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 07:30 http://haftaflakblue.blogsky.com/

چقدررررر عکساتونو دوس داشتم
من چقدر اون کاکتوسارو دوس دارممم
ای کاش چهارتا پسر داشتم ،چهارتا عروس مثال شما❤
قول میدام که،خوبی هاتون منو نادان نمی کرد،شاکر میکرد


الهی شکرت خدایا شکر.خدایا مرسی که سین بانو رو آفریدی
درپناه خدا باشی،سین بانوی بلامیسررررر

عزیزم
شما خودت بهترین عکس ها رو میذاری
که در مقابلش عکس های من هیچه
چهار تا عروس خدا رحم کنه
فدای محبتت عزیزم

طاهره دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 15:34

سلام
منم دلم کاکتوس خوشجل خواست و اراده ی قوی برای پیشبرد اهداف که در حال حاضر هیچ کدومو ندارمِ
پس فقط می خونمت و روانم را شاد می گردانم با پست های فعال و پر انرژیت.
همیشه قوی بمان و شاد

سلام
قابل شما رو نداره
نگو اینجوری هر کسی می تونه برنامه ریزی داشته باشه
به شرط اینکه بدونه چی ها الویت های زندگیش هستن
مرسی عزیزم

تیلوتیلو دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 12:12

تیلو

مطهره دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 01:56

چه گلدونای خوشگلی....بند کفشی من خشک شد....خیلی لوسه انگار همه دوستاش زنده هستن به جز این...نگهدادی خاصی داره؟

اخه یکم فرق میکنه
باید خیلی مواظبش باشی
اب خوب بدی و خیلی آفتاب نخوره
سعی کن گلدونش جدا باشه

hasti یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 17:19

کاکتوس ها خیلی خوشگلن.دفتر برنامه ریزی خوشگلتر.

چشماتون قشنگ می بینه خانم هستی

مرضیه یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 14:45 http://because-ramshm.blogfa.com

مثه همیشه گلدون های خوشمل
موفقیت هایی بی نظیر که دلیل اصلی من برای دوست داشتنت هست سپیده جانم

منم خیلی دوستت دارم مرضی جان
خیلی ابراز احساستت به دلم نشت عزیزم مرسی که من و آنقدر خوب می بینی

شیرین یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 14:31

راستی خیلی ممنون بلبت معرفی کتاب های زبان

فدای تو شیرین بانو

شیرین یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 14:02

ای بترکی سپید باز عکس اون گلدونای خوشگلت رو گذاشتی دل منو آب کردی

عااااااش اون دفترت و نمای جدیدش شدم حالا چرا اینقدر ریز تو نمیدونی یه فضلباشی اینجا هس و چشاشم ضعیفه!!!!



ریز افتاده؟؟؟؟؟؟؟
یا فکر کنم واضح نیست عکس

ی سری برنامه برای خودم می نویسم
مثلا الان برای هفته بعد رو یاداشت می کنم
کی کلاس دارم
چه سرچی باید انجام بدم
رو چه موضوع ای برای مقاله تمرکز کنم
جمله پر انرژی هفته و..............

مرضیه شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 23:31 http://because-ramshm.blogfa.com

سلام
صحبت کردن رو منم باید بگیرم چه خوب که معرفی کردید اما من کتاب داستان صوتی ام گوش میدم عالیه

سلام عزیزم
صحبت کردن عالیه
سعی کن با روال ی آزمون زبان جلو بری
یعنی نوعی که میشه تو امتحان زبان نمره خوب آورد
کتاب گوش دادن خوبه ولی از سبک امتحان فاصله داره
موفق باشی

اسماعیل بابایی شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 22:33 http://www.fala.blogsky.com

دوستان و همراهان فرهیخته
خوشحال خواهیم شد که در طرح "هر دو هفته یک کتاب" شرکت کنید تا در کنار یکدیگر کتاب بخوانیم و از نظراتِ هم بهره مند شویم و بر دانش و آگاهی مان بیفزاییم.



++ جزئیات طرح:

٭هر دو هفته یک کتاب خوانده می شود و در انتها نظرات خوانندگان درباره ی آن به اشتراک گذاشته می شود.

٭ ترکیب کتاب ها به طور عمده به ادبیات داستانی می پردازد؛ رمان و مجموعه داستان های کوتاه از ادبیات ایران و جهان.

٭ در مراحل نخست، کتاب ها از پیش انتخاب شده اند و در مراحل بعد، نظرات دوستان در انتخاب عنوان های کتاب ها لحاظ خواهد شد.

بدیهی ست که در همه حال، نظرات همراهان فرهیخته را پذیرا خواهیم بود و در ادامه، از آن ها استفاده خواهیم کرد.

٭ شروع این طرح با معرفی نخستین کتاب، از روزیکشنبه سوم تیرماه خواهد بود.

٭ کتاب های تیرماه به ترتیب "اعتماد" (آریل دورفمن) و"سمفونی مردگان" (عباس معروفی) می باشند.



++ پی نوشت ها:

٭ در صورت تداوم این طرح، امکان پرداختن به دیگر حوزه های ادبی نیز فراهم خواهد بود.

٭ بازه ی زمانی دو هفته از آن رو انتخاب شده است تا امکان مطالعه برای همه ی دوستان فراهم باشد.

٭ بدیهی ست که ممکن است کتاب در نظر گرفته شده پیش تر توسط برخی از دوستان مطالعه شده باشد؛ در هرحال، نظرات این دوستان در پایان دوهفته، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

٭ هدف از این طرح، گسترش فرهنگ مطالعه است و الزامی برای نظر دادن درباره ی کتاب مورد نظر نیست.

٭ در صورتی که درباره ی این طرح نظری شخصی دارید، لطفا نظر خود را با عنوان "خصوصی" در بخش نظرات بیاورید. در غیر این صورت، نظر عمومی تلقی شده و در معرض دید همه ی مخاطبان قرار خواهد گرفت.



++ راه های ارتباطی:

برای این طرح، یک وبلاگ اختصاصی با عنوان "هر دو هفته یک کتاب" به آدرس زیر در نظر گرفته شده است:

http://2book.blogfa.com

علاوه بر این وبلاگ، در صورت نیاز می توانید از راه های زیر درباره ی این طرح تبادل نظر کنید:

ایمیل: ismaeil.babaei@gmail.com

تلگرام: Ebabaei@

لطفا با به اشتراک گذاری این پیام، در گسترش این طرح همیاری کنید.
پیشاپیش از همراهی همه ی دوستان سپاسگزارم.
#هردوهفته_یک_کتاب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.