دعای دسته جمعی

نظرتون چیه دسته جمعی برای هم انرژی مثبت بفرستیم

دو جور میشه انجام داد

۱- ی ساعت مشخص در روز برای یک دقیقه تمرکز کنیم و به همدیگه فکر کنیم و برای هم انرژی مثبت بفرستیم

می تونه همراه با ی ذکر هم باشه و وقتی همزمان همه با هم ذکر رو بگیم فوق العاده انرژیش زیاد میشه


۲- هر روز رو اختصاص بدیم به ی شخص

مثلا شنبه خانوم ایکش و یکشنبه اقای زد!

بعد همگی شنبه هنگام گفتن ذکر روی خانوم ایکس تمرکز می کنیم و براش انرژی مثبت می فرستیم

ببینم کیا موافق هستن

الان تو گروه تلگرامی هم به دوستان خبر میدم

من قبلا ی بار انجام دادم خیلی سال پیش و خیلی انرژی مثبت گرفتم

البته روش دوم رو انجام دادم

اگه تا حالا انجام ندادی ی بار انجام بده ببین چه نتیجه ای می گیری

نظرات 11 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 22:02 http://san-arm.blogsky.com

ی گروه جذب داشتیم تو فیس بوق ، هرشب سر ساعت 22 دور هم جمع میشدیم و ب مدت 15 دقیق برای همدیگه دعا میکردیم و انرژی مثبت میدادیم ... فوق العاده بود .
خواستی شروع کنی منم هستم
رو منم حساب کن

چه خوب پانزده دقیقه زیاده واقعا همت میخواد
مرسی گلم

سارا میم چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 21:07

راستی چطو مشخص میشه ک اول واسه کی انرژی مثبت بفرستیم ?
میشه من نفر پنجم باشم ??همینجوری دوس دارم پنجم باشم

راستش دلم میخواد کسایی که تو این روزها احتیاج به کمک و دعا دارن نفرات اول باشن
چشم عزیزم جای شما رزرو شد

الهه چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 16:26

میشه منم باشم???

بله که میشه

اتشی برنگ اسمان چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 15:44

سلام عزیزم دخترا خوبن شکر خدا ممنون از لطفت خوشگلم
دو مورد رو موافقم

سلام
ببوس دخترهای قشنگت رو

NeMo چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 15:13 http://nemo40.blog.ir

وااای چه باحااال تا حالا بهش فکر نکردم باید ایده جالب و تاثیر گذاری باشه

انشالله که برای همه خیر پیش بیاد

عسل چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 13:58

موضوع خیلی مهمی بود تو حوزه کاری که توش یه گره بزرگ هم بود...فقط و فقط و فقط به دست خدا و با کمک دعاهای خیر باز شد این گره و لاغیررر...من واقعا به دعاها ایمان دارم...یه سری نفس های خیر از طرف آدم های پاک...میدونستم خوشحال میشی واسه همین زود بهت خبر دادم...ندیده، برام مثل یه دوست نزدیکی...
تو گروه از همه کسایی که وبلاگمو خوندن و دعا کردن تشکر کن از طرفم...ماچ به همه حلال ها

به امید خدا همیشه خبر های خوب بشنویم تو وبلاگ
دیشب یکدفعه به ذهنم رسید که پیشنهاد دعای دسته جمعی بذارم تو وبلاگ و خداروشکر با خبر خوبت خوشحالم کردی و مطمئن تر شدم برای انجامش
خدا مراقبت باشه همیشه عزیزم

عسل چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 12:26

سپییییییییییید خبره رسید.... خیلی خوشحالم...

من موافقم صد در صد...معجزه میکنه این دعاهای دسته جمعی...هرجوری که شما بگی من پایه ام...اما فکر میکنم شاید یه ساعت مشخص ، نشه که تمرکز کنی...یه موقع کاری پیش بیاد یا یادت بره و از این حرف ها...روش دوم به نظرم کاربردی تره...

خودت به نظرم مطمسن بودی که خبر خوب میرسه
میگفتی دفعه های قبل که به شما گفتم ... همیشه قتی اعتقاد داشته باشی که خبر خوب میاد برات بهترین ها اتفاق می افته
انقدر از شنیدن این مووضع برات خوشحالم انگار برای خودم ی اتفاق خوب افتاده
عزیزم انشالله همیشه شاد باشی

سارا میم چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 11:08

روز رو اختصاص بدیم بهتره ب نظرم
من موافقم

مرسی عزیزم

Baran چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 11:01 http://haftaflakblue.blogsky.com/

اجازه خانم؟
هردو مورد
واینکه؛ به به...چه میکنه مشاطعه...
اجازه؟بریم پای وایت برد؟یلنگه پا بمونیم

جانم؟
هر دو مورد به به

Baran چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 09:47 http://haftaflakblue.blogsky.com/

اجازه خانم؟
ما باشما موافقیم
ببخشید؛سلام و صبح شمابخیرونیک..

سلام بر بانو باران عزیز
به به عالیه
مورد یک یا دو؟

چوپان چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 09:25

برای دعای خیر آماده ام.

بسیار عالی
نوع انرژی دادن براتون فرقی نمیکنه؟
آخه اشاره ای نکردید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.