من هزاران زخم خورده ام

سلام شب همگی بخیر باشه 

 مستر هنوز اینجاست و نرفته

من ی سری عکس میخوام امشب بفرستم فعلا اون ها رو میذارم ببینم مستر کی میره

اگه زود رفت این پست رو کامل می کنم

و گرنه که همین عکس ها رو ارسال میکنم فقط


اول از همه عکس تراریوم رو بذارم

راستش نمی خواستم تا فردا عکسش رو بذارم آخه هنوز تموم نشده

ولی خوب دیگه بد قول نشم




صبح ساعت هفت و نیم مستر اومد دنبالمون و رفتیم دندان پزشکی

من و مستر جرم گیری کردیم و خداروشکر دندون های من مشکلی نداشتن

ولی به مستر گفت عکس بگیره از چند تا دوندونش

خلاصه که تا هشت و نیم اونجا بودیم

و حسابی هم اذیت شدیم با جرم گیری

دهن من که تا چند ساعت خون می اومد

مستر که اوضاعش از منم بدتر بود

کلی هم حال کرده بود بعد جرم گیری

بعدش مستر من ومامان رو رسوند تا ی جایی  و خودش رفت سر کار و منم رفتم سمت کنفرانس

ساعت نه و نیم رسیدم اونجا

و تا ظهر اونجا بودم

خیلی هم شلوغ بود . کلی استاد های خوب اونجا بودن

تا دوازده اونجا بودم و بعدش دیگه تا دو تایم ناهار و نماز بود

که من برگشتم خونه

چون هم خیلی وحشتناک دهنم و دندون هام درد می کرد

هم اینکه عصر مشاوره داشتیم و اگه می موندم

تازه ساعت دو کنفرانس شروع میشد و منم گیر می کردم اونجا

تمام دهنم از داخل زخم شده بود و درد می کرد

اومدم خونه ساعت یک و نیم بود رسیدم خونه دراز کشیدم آنقدر بی حال بودم

تازه خوراکی هم خورده بودم و ضعفم از گرسنگی نبود و از درد بود

مستر سه و نیم اومد دنبالم

اول رفتیم کتابخونه

من این کتاب ها رو این سری برداشتم که بخونم



کتاب سمت چپ ی کتاب شعر هست

البته که کتاب مورد علاقه من از این شاعر پابرهنه تا ماهه

ولی خوب فقط همین رو داشت کتابخونه

تازه سه تا کتاب دیگه هم میخواستم که هر چی سرچ کردم امانت بودن

کتابخونه نمایشگاه کتاب گذاشته بود با تخفیف

کتاب هایی که داشت اصلا جالب نبود و من هر کتابی رو که میخواستم

تموم کرده بود و گفت فردا میاره

اینجا اصفهان است شما هیچ چیزی نمی تونی بعد تخفیف پیدا کنی!!

من این دو تا کتاب رو قبلا خونده بودم

ولی خوب دلم میخواد همه کتاب هایی رو که خوندم داشته باشم

این شد که این دو تا کتاب رو خریدم



هر دو کتاب خیلی عالی هستن

از اونجا پیاده اومدیم سمت مشاوره

تو راه من اینا رو دیدم


اوووووووووووووووووووووووف که دلم رفت

خیلی خوشگلن دلم خواستشون

بعدش دیگه رفتیم مشاوره و تا ساعت شش اونجا بودیم

آخه ساعت مشاورمون تغییر کرد و از شش به پنج عوض شد

در مورد مشاوره نوشتن خودش ی پست میشه بخوام بنویسم

از مشاوره اومدیم خونه و من ی کم کارهامو انجام دادم و نمازم رو خوندم

بعدش هم ی عکس گرفتم از دفترچه خودم و مامان و مستر



کودک درونم برای خودش آزاده هر جور میخواد خودش رو با استیکر خفه کنه

در این مورد مامان و مستر هم وارد بازی شدن


و هر گزینه ای رو که خوب جلو رفته باشن استیکر می گیرن

دفترچه آبیه اون زیر و قرمزه دفترچه های من هستن

زرده برای مامان و بنفشه هم برای مستر هست

البته که خودمان برای مامان و مستر دفترچه خریدیم

فردا صبح باید برم ادامه کنفرانس

سعی میکنم فردا ی پست بنویسم در مورد اثرات مشاوره رفتنم

سخت بود با حضور مستر پست نوشتن و ارسال کردن

فعلا شب بخیر


پ.ن: فری جان من هر کتابی رو که میخونم یا می خرم اینجا عکسش رو میذارم

********************************************


تو

بوته‌ ای گل‌سرخ،

من

باغبانی ناشی.

تا تو بخواهی بشکفی

منْ هزار زخمْ خورده‌اَم



نظرات 9 + ارسال نظر
نل شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 11:22

چه خوشگل بود..
عالیه....
دوتا کتاب اسکاول و پنیر منم خوندم..قشنگه.خیلی وقته شعر گذری‌میخونم.علاقمند به کتاب شعر انچنان نیستم متاسفانه..

قضیه این دفترچه ها چیه؟
دیده بودم که کارهاتو مینویسی و از اینها..میشه بیشتر توصیحش بدی؟اینقدر رنگی رنگیه دلم خاست:-))
همیشه خودم هر وقت مینویسم فقط یک روز شاید پایبندش باشم....بعدش میره در زباله دانی:-(

ممنون

پست های چالش و بعدش رو اگه نگاه کنی نل جان کامل توضیح دادم اونجاها
اگه بدونی چقدر به سختی بعضی وقتا ی گزینه رو انجام میدم
باور کن برای منم سخته ولی خوب شر کردن دفترچه با دوستان بهم انگیزه میده

فری خانوم پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 23:33 http://656892.blogsky.com

سلام عزیزم
ممنون بابت معرفی کتاب
سپید امروز با فوایی رفتیم طبقه پایین پاساژ مریم ... تو پستات خونده بودم که گفته بودی واسه تو خونه از اونجا لباس میخری و کیفیتش خوبه .... گفتم بیام ازت تشکر کنم واقعا با قیمت کمتر لباس های خوبی خریدم... جنسش خیلی بهتر از اون مغازه ای بود که همیشه خرید می کنیم ...

سلام عزیزم خواهش میکنم البته من سلیقه شما رو نمیدونم تو کتاب
چه جالب پس رفتی اونجا
من خیلی ساله از اونجا خرید میکنم
واقعا بتونی هر هفته سر بزنی چیزهای خوبی پیدا میکنی
اخه مشتری های خاص خودش رو داره و اکثر لباس ها هم مارک هستن ولی با قیمت خوب
مبارکت باشه عزیزم انشالله به خوشی بپوشی

خانوم x پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 15:12

من از سایت رنگی رنگی گاهی ازین جینگولاسیون ها سفارش میدم خیلی خوووبن. مخصوصا استیکر کیبرد لبتابش.

من تا حالا سفارش ندادم از سایت ی نگاه بکنم ببینم چی داره

مه سو پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 09:52 http://mahso.blog.ir

اون مدادرنگی که نشون دادی فوق العاده س.... دخترخاله کوچیکم یه دونه ش رو داره اگه اشتباه نکنم 300 اینا خریده بود...باهاش نقاشی که میکشه دل من میره....واقعا نقاشی هاش قشنگن...

دلبره
خیلی خوبه که سیصد من فکر کردم باید بیشتر باشه
افرین به دختر خاله
حیف من بی نصیبم

مه سو پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 09:51 http://mahso.blog.ir

من دوس دارم یه کتاب رو برا خودم باشه بعد بخونمش...بیشتر بهم میچسبه.... ولی کلا اگه کتابیو از جایی بگیرم و بخونم دیگه بعدش نمیخرمش که!!!!
به به دفترچه و استیکر....

خوب آره ولی ی سری کتاب ها روی من تاثیر خیلی زیادی میذارن
اینجوری نیست که هر چی بخونم رو برم بخرم
بعضی ها رو لازمه داشته باشم و تا هر از گاهی بخونم

فرشته پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 09:31

چه عالی سپی جون کتاب هات رو میزاری عالی هست 4 اثر من عاشقشم
از اولین کتاب هایی بود که خوندم .
سپی جان از هفته پیش من 1 کیلو کم کرد از خونه تکونی هم 5 تا کابینت فکق العاده شلوغ رو تمیز کردم دندون پزشکی هم رفتم سه جلسه هم ورزش اما متاسفانه پیاده روی نرفتم کتاب غیردرسی هم وقت نشد بخونم انشالا هفته جدید پرقدرت تر جلو میرم
امروز هم برای خودم وقت مشاوره گرفتم برم حرف بزنم ارومتر بشم

خواهش عزیزم من خیلی سال پیش خوندم
یک کیلو که خیلی خوبه افرین منم دارم ناخواسته کم میکنم
کارهای سنگینی بودن مخصوصا دندون پزشکی
آره فعلا دست گرمیه
این یکی دیگه لایک داره عالی پیش بره به امید خدا

لادن چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 23:23 http://ye-dokhtare-1994.blogfa.com

سلام
منم دفترچه رنگی رنگی درست کردم
ایشالا چمعه میفرستم عکسش رو
وااااااااااااااااای من عاشق مدادرنگیم چند رنگه؟چه قیمت بود؟دلمان واست برای کادو تولدم والا خب من ازین جور چیزا دوس دارم

کتاب 4 اثر هم عالیه من خیلی وقته دارم ولی مال من جلدش سبزه و ترجمه گیتی خوشدل
تا حالا صوتی و خود کتاب رو نزدیک ب 7 بار خوندم و گوش دادم تو وبمم پی دی اف چندتا کتاب ک عالی بودن و تاثیر + داشتن تو زندگیم گداشتم بخصوص معجزه سپاسگزاری شفای زندگی

سلام لادن جان واقعا خوشحال میشم دوستان تازه به جمع ما وارد میشن اون هم پر انرژی
حتما عزیزم باعث افتخاره
نمیدونم فقط پشت شیشه ضعف کردم براش
منم دوست دارم اصلا عشقه این مدل چیز ها
نگاه کردم وبت رو عزیزم ممنون که گذاشتی و با ما شریک شدی

سارا میم چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 21:49

به به چ‌تراریوم‌نازی

مینویسی فری فک‌ میکنم منو میگی اخه دوستام صدام‌میزنن
فری
وااای مداد رنگیای فابر کاستل عالین .من فقط 24تاییشو دارم منم
دلم‌خااااست
چهار اثر رو‌خوندم ولی چ کسی پنیر مرا جا ب جا کرد برام اشناس
یادم‌نمیاد خوندم یا ن
راستی مردی ب نام اوه قشنگ بود ؟

مرسی
نه شما که نمیشه گفت فری
نگو
کتاب معروفی هست
سی صفحه بیشتر نمونده تموم بشه
خیلی درگیر بودم این چندروز ولی خوندم هر روز
تموم بشه نظرم رو میگم

Setareh چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 21:25 http://san-arm

مداد رنگی روووووووو وای کشته شدم من کههههههه
چقدر دلم مدادرنکی جدید خواست :(

چهار اثر رو چندساله میخام بخونم نمیدونم چرا نمیشه :/

نمیدونستم این همه عاشق داره این مداد رنگی
برو بخر همه قیمتی هست تو بازار
ای بابا ستاره؟ زود بخون دیگه بذار تو برنامت اصلا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.