هفته دوم برنامه ریزی( به روز شد)

سلام جمعه همگی بخیر باشه 

 ی جمعه دیگه از راه رسید و ی پست از دفترچه های برنامه ریزی

اینم عکس دفترچه برنامه ریزی من


این هفته خیلی سرم شلوغ شد و خیلی کم رفتم دانشگاه و به کارهای مقالم فقط اول هفته تونستم برسم

در نتیجه با وجودی که دیشب اصلا خوابم نمی رفت ساعت گذاشتم روی هشت صبح و بیدار شدم

صبحانه خوردم و رفتم دانشگاه

تا رسیدم اونجا دیدم امروز آزمون هست و بله از همون جا برگشتم

ببینم می تونم امروز از خونه بقیه کارهام رو انجام بدم؟ یا نه!

رسیدم خونه نه و نیم بود تا یازده خونه رو گردگیری و نظافت کردم

بعدش کاکتوس ها رو یکم نظم داد و خاک عوض کردم

و بعدش تراریوم رو کامل کردم این هم عکسش


اون قلب خوشگل ها رو دیروز خریدم

این هم آدرس ایمیل برای ارسال عکس


niushaaryana@yahoo.com

این هم ادرس جی میل

niushaaryana@gmail.com

***************************************

عکس ارسالی از لادن خانوم عزیز

واقعا خوشحال میشم دوستان جدیدی اینجا پیدا میکنم که لطف میکنن و تو این برنامه ریزی

شرکت میکنن لادن جان یکی از همین دوستان هست




توضیحات لادن جان در مورد برنامه هفتگی:


راستی من واسه هرکاریم نمره گذاشتم و تقسیم بندی کردم

اگه هر ماه مثلا نمره کل ماهم بین 18-20 بود ی هدیه از قبل تعیین شده واسه خودم میخرم

و اگه مثلا بین 15-18 بود یه هدیه کمتر

و اگه کمتر از 12 بود از هدیه خبری نیست و یه جریمه میشم مثلا شستم جورابای بابا


این هم برنامه تیلو جانمان


خیلی هم عالی

اوه اوه اون گزینه مرتب کردن خانه یا اتاق رو منم باید اضافه کنم واقعا لازمه

مهربانی ویژه هم خیلی لایک داره

بسیار عالی تیولو جان مرسی که هر جور بود به دستم رسوندی ممنونم


***********************************************************************




برنامه ستاره جان

گزینه آخر رو این هفته اضافه کردی؟

واقعا که چه گزینه خوبی

توضیح بده که بهتر بودی نسبت به هفته قبل یا نه؟

*************************************************

برنامه مرضیه جان

دو تا عکس برای من فرستادن

یکی از هفته اول

یکی هم هفته دوم


مرسی مرضیه جان

خیلی عالیه که شرکت کردی

تو گزینه خیاطی رقیب خوبی هستی

***********************************

این هم عکس ارسالی از مه سو عزیزم

دیگه نگم که عاشق گزینه شاهنامه هستم

خیلی هم عالی بودی آفرین

از این شعر ها برای ما بفرست یا تو وبلاگت بذار

ببینیم چه شعر هایی می پسندی مه سو

نظرات 20 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 10:20 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

سلام این ایده خیلی خوشم اومد می شه از این جدولا و رنکای توش ی توضیح بهم بدید به شدت نیاز به برنامه ریزی دارم.
ممنونم می شم

سلام سحر جان
لطفا پست چالش رو نگاه کن رمزش 1395
اونجا و پست های بعدش توضیح دادم

مه سو یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 12:57 http://mahso.blog.ir

عزیزمی....شعرها ممکنه یه متن کوتاه ، یه شعر کوتاه یا بلند از شاعرای مختلف باشه که برای مستر اچ میفرستمش...حال اونروزم....یا ابراز احساسم به مستر اچ هستن...
زیاد مطلب بذارم وبلاگ بیان تعداد پست هام زیاد شه باید پول پرداخت کنم :))))))))))))
دوس داشتی چندتاشو فروراد میکنم برات تلگرام....

آره حتما بفرست دوست دارم بخونم

رعنا یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 10:19

سلام، بر سپیده جان، خوبید؟من برای دو هفته رو فرستادم، نمیدونم باز کردی یا نه. اونکه 4تا گزینه بیشتر نداره برای هفته اوله و اون که رنگ رنگیه برای هفته دوم. ممنون که با این برنامتون بهم انگیزه دادید و تونستم با نظم بیشتری پیش برم.

سلام رعنا جان
الان بیرون هستم نگاه میکنم و به پست قبل اضافه میکنم
دستت درد نکنه عزیزم

Setareh شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 23:08 http://san-arm

سلام عزیزم
گزینه اخر هفته قبل بالای صفحه نوشته بودم ک هی جلو چشمم باشه . ایندفعه اوردم تو برنامه ببینم ب ریلکس بودن و کنترل هیجاناتم چقدر امتیاز میدم هرروز .

سلام بر ستاره بانو
من بیشتر گزینه ها یادم بود
حتما دیدم ولی فراموش کردم
خیلی سخته و نشدنی نیست
اوووووف امان از کنترل هیجان

لادن شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 21:39 http://l1207l.blogfa.com

عزیزم این ادرس جدیدمه

مرسی لادن جان لینک میکنم شما رو عزیزم

غ ز ل شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 19:45 http://life-time.blogsky.com

سپیده جان چالش خوبیه ها
هی دارم فکر می کنم چیا تو برنامه باشه که به دلم بچسبه
چندتاشو از قبل این چالش تو ذهنم داشتم
یکی دو روزم خوب انجام دادم ولی استرسها بهمش ریخت
سپید مرتب میخونمت اما ماه اک اصلا اجازه نمیده

عزیزم دیروز خرسی خریدم فقط ماهک تو ذهنم بود چقدر دلم میخواست می خریدمش برای ماهک
نمیدونی چه رابطه عجیبی بین خودم و ماهک حس میکنم
انگار از نزدیکانم باشه انقد رکه برام عزیزه
باور کن دخترت ی دختر معمولی نیست ی دختر خاصه حسابی ببوسش
نگران نباش عزیزم بعضی دکتر ها عادت دارن استرس بدن

گزینه ها رو کم انتخاب کن مثلا یکی یا دوتا
از پسش بر میای غزل جان

عسل شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 19:25 http://theworldofagirl.persianblog.ir

آقا جون من نمیفرستم...یعنی چی که اینهمه شماها همتون سر برنامه هاتون هستین...وای از خجالت آب شدم. آیا درست است آدم خواهر مومن خود را شرمنده سازد؟ نیست آقا درست نیس... سپیده من کلا از این هفته ، دفترچه ام سه بار تیک خرده اونم فقط کارای دانشگاه که شامل چک کردن پروپزال بچه ها و پایان نامه یا آماده شدن برای کلاسا بوده ....یعنی یه روزهای خیلی زیادی رسما هیچ کاری نکردم...حالا قبلا دفترچه نداشتم اینهمه بطالتم تو چشمم نبودا...الان کلی حس حقارت دارم پیش شماها...اه

وای مردم از خنده
خواهر مومن دشمنت شرمنده
عسل بین خودمون بمونه یعنی بعضی شب ها دیگه داره خوابم می بره یادم می افته ذکرم رو نگفتم
پا میشم ذکرم رو میگم و می خوابم یا به جون کندن(باور کن) بعضی روزها زبان می خونم
فکر کن وسط کنفراس زبان خوندم که تیک بخوره
بفرست عزیز دل هفته های بعد بهتر میشه باور کن

مرضیه شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 19:00 http://because-ramshm.blogfa.com

سلام
منم برنامم رو ارسال کردم سپیده جان جان:*
فقط من جی میل دارم به دستتون رسید عایا؟

سلام عزیزم آره رسید و اضافه شد به پست مرسی زحمت کشیدی

تیلوتیلو شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 17:58 http://meslehichkass.blogsky.com/

خیلی خوبی
خیلی انرژی انگیزه به من میدی
متشکرم

منم خیلی انرژی می گیرم از شما
فدات من ممنونم

مه سو شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 16:29 http://mahso.blog.ir

سلام خیلی دیر و بی نظم و شلخه اومدم
ببخشید
هرکاری کردم ایمیلم باز نشد
جدول را آپلود کردم اینم آدرسش
http://uupload.ir/files/l03u_1456.jpg
ممنون و معذرت

معذرت چرا عزیزم خیلی هم لطف کردی
الان اضافه کردم به پست
دست گلت درد نکنه

نسیم شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 09:40 http://niushaaryana@yahoo.com

سلام سپید جان من اصفهانیم می شه لطفا ادرس و یا اسم اون دکتر طب سنتی رو بهم بگی ممنونت می شم

سلام نسیم جان
خوشوقتم
کدوم یکی ؟ اون آقا که تعریف کردم؟
باور کن مطمئن نیستم نمیدونم دقیق کدوم پزشک طب سنتی رو می گی؟

ترانه شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 01:21 http://http://daftare-zendegiye-man.blogsky.com

سپیده دستت درد نکنه.چه خوشگلع.اتفاقا چند روز پیش تو یه گل فروشی یکی دیدم و یاد خوشگلایی که درست میکنی افتادم.مال تو عالیه

مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه ترانه جان

لادن جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 23:48 http://l1207l.blogfa.com

راستی اگ این ترکیب زردچوبه و ... اضافه اومد میتونی تا یه هفته تو یخچال نگهداری ولی بیشتر از ی هفته کپک میزنه من رفتم یه عالمه درست کردم یه عالمه از اون ی عالمه کپک زدن ریختم دور
ادرس جدید وبمو میزارم برات

تازه خیلی بهتره یا نهایت ی شب در میون درست کنیم
مرسی عزیزم بذار لطفا تا لینک کنم

لادن جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 23:23

صابون زرد چوبه؟نشنیدم داروخانه داره یا عطاری؟
نههههه
یه قاشق سبوس برنج یا شلتوک برنج میریزی تو یه لیوان اب جوش میزاری مث چایی دم بکشه بعد ک ولرم شد صافش میکنی و میریزی رو موهات و دیگ میزاری خشک بشه
من شلتوک برنج استفاده میکنم تاوقتی موهام خیسه حس میکنم یه شالیزار متحرکم

عطاری عزیزم
بسیار عالی بود برای من و مخصوصا من بعد کرم پودر جوش ریز میزدم تو بالای پیشنونیم
کامل از بین برد و پوستم دیگه اصلا جوش نمیزنه
پس باید امتحان کنم به نظر موثر میاد
ممنون از راهنمایی
برات کامنت دادم وبلاگت لادن جان

لادن جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 23:00

خب من موهای پرپشت دوس دارم واسه همین برنامه ریحتم هر یک روز درمیون بعد از ابکشی موهام اونا رو با دم کرده سبوس برنج بشورم ک تو پرپشت شدنشون حیلی تاثیر داره
ماسک زردچوبه هم 2 قاشق ماست +1 قاشق زردچوبه و کمی ابلیمو هست قاتی میکنیم و 20 دقیقه رو صورتمون میزاریم هفته ای 3 یا 4 بار
اگ صورتتون مث زرچوبه شد نگران نباشین با یه لیف و صابون حل میشه اینو گفتم تا مث من ک بار اول وقتی گذاشتم و صورتمو دیدم تو ایینه وحشت کردم وحشت نکنین
دو ماه مداوم انجامش معمولا کافیه اینو یکی از دوستان امتحان کرده و نتیجه گرفته

دم کرده سبوس برنج؟ بعدش حتما شستشو میخواد درسته؟
این رو اصلا نشنیدم
من قبلا سبوس تو شیر می ریختم می خوردم ولی خوب مزه کاه میداد و دیگه نخوردم
ماسک زردچوبه هم ترکیباتش رو نمی دونستم مرسی لطف کردی نوشتی
من صابون زردچوبه ساتفاده میکنم و خیلی راضیم
مرسی عزیزم از کامنت بسیار مفیدت

لادن جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 16:42

راستی من واسه هرکاریم نمره گذاشتم و تقسیم بندی کردم اگ هر ماه مثلا نمره کل ماهم بین 18-20 بود ی هدیه از قبل تعیین شده واسه خودم میخرم و اگ مثلا بین 15-18 بود یه هدیه کمتر و اگ کمتر از 12 بود از هدیه خبری نیست و یه جریمه میشم مثلا شستم جورابای بابا

این توضیح رو کپی میکنم زیر شکلت عزیزم مرسی واقعا آفرین

لادن جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 16:29

http://s8.picofile.com/file/8320149276/20171204005.JPG
اینم عکس برنامه من
اون شستن موها واسه تقویت مو هست
رزیم کاغذی هم رزیمیه ک رو کاغذ نوشتم واس همین اسمشو گذاشتم رزیم کاغذی
ماسک زردچوبه هم مال موهای زاید صورته : )
تمرینای سپاسگزاری امروزمم هنوز انجام ندادم

مرسی لادن جان واقعا لطف کردی لینک فرستادی ببخش من بیرون بودم الان کامنت رو دیدم
میشه در مورد شستن موها و ماسک توضیح بدی لطفا

لادن جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 15:50

من ایمیلم باز نمیشه خب

عکس دریافت شد گلم

رعنا جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 15:48

سلام خانم سپیده، خوبید؟من هم خوشبختانه به همه کارام رسیدم. سپیده جان من ایمیلم از طریق جی میله. شما یاهو دارید. بهترین راه اینه که برایتان از طریق تلگرام بفرستم. من چون خودم آیدی ندارم. پس بهترین راه این است که اگر امکان دارد و ممکن است به تلگرام بفرستید. اگر دوست داشته باشید زیر این کامنت آیدی رو بنویسید، هروقت که دیدم کلا حذف کنید.

سلام رعنا جان باید سعی کنم ببینم می تونم جی میل بسازم برای وبلاگ
راستش من جی میل دارم ولی مربوط به کارهای دانشگاهم و ایمیل های مربوط به دانشگاه و کار برام ارسال میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.